FAQ

Wybór Menu: Jak działa program z Wyborem Menu?

Możesz wybrać program “Wybór Menu” w którym wybierzesz dania, które pasują Tobie także pod kątem składników. Zdecydujesz ile i jakich posiłków otrzymasz.

  1. W ramach zamówienia wybierasz “Program z Wyborem Menu”.
  2. Wybierz wariant, który Cię interesuje i kaloryczność. Jeśli nie wiesz jaka kaloryczność jest dla Ciebie najlepsza, możesz sprawdzić ją przez kalkulator pod przyciskiem “🔥Dopasuj Kaloryczność” lub skontaktuj się z naszymi dietetykami.
  3. Wybierz ile posiłków chcesz otrzymywać. Pamiętaj, że odejmując posiłki, zmniejsza się kaloryczność paczki.
  4. Wybierz daty dostaw mając na uwadze, że im dłuższe zamówienie tym mniej zapłacisz za 1 dzień diety (podpowiemy ile przy podsumowaniu). 
  5. Następnie możesz dobrać dodatki a potem zaczyna się zabawa i wybór posiłków! 🥗🥙🥪🌮🥞
    Możesz też ten etap pominąć i wybrać menu później, lecz zwróć uwagę na terminy opisane w tym FAQ. 
  6. Gdy nie dokonasz wyboru w odpowiednim czasie – nie martw się. Otrzymasz pyszną dietę z menu skomponowanym przez naszych dietetyków, doradców kulinarnych i szefów kuchni. 

Przy zamówieniu otrzymujesz punkty w programie Skarbonka, które możesz wymienić na zniżki. 

Wybór Menu: Do kiedy muszę się zdecydować (lub nie) na dane posiłki? WAŻNE!

Generalnie, aby nie marnować jedzenia, gotujemy dokładnie tyle, ile zamówicie. To jest podstawa niemarnowania i naszego EKO podejścia do kwestii żywności. Dajemy sobie 3 dni na rozplanowanie wszystkich posiłków z jednym wyjątkiem. Zamówienia z soboty, które są składane na poniedziałek – tu potrzebujemy 1 pracowitej niedzieli.

Dla jasności poniższa rozpiska:

  • Do godziny 5:30 w poniedziałek możesz zamówić/wybrać menu na środę. Po tej godzinie na czwartek
  • Do godziny 5:30 we wtorek możesz zamówić/wybrać menu na czwartek. Po tej godzinie na piątek
  • Do godziny 5:30 w środę możesz zamówić/wybrać menu na piątek. Po tej godzinie na sobotę
  • Do godziny 5:30 w czwartek możesz zamówić/wybrać menu na sobotę i niedzielę. Po tej godzinie na poniedziałek
  • I teraz wyjątek 2 dni terminu: do godziny 22:00 w sobotę możesz zamówić/wybrać menu na poniedziałek.

Zrobimy co w naszej mocy, aby w przyszłości skrócić ten okres do minimum.

Wybór Menu: Jak dokonywać wyboru posiłków?

Możesz to zrobić przy zamówieniu lub później gdy podczas zamówienia założyłeś/aś konto. Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta na stronie naszej www. Jeżeli Twoje menu jest już gotowe na dany dzień w kalendarzu – będzie widoczna opcja wybrania menu. Posiłki wybierasz na podstawie preferencji smakowych, składu, kaloryczności.

Wybór Menu: Potrzebuję porady dietetyka przy wymianie posiłków. Co zrobić?

Nasi dietetycy są do Waszej dyspozycji pn-pt od 7:00 do 16:00. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, a nawet możemy podpowiedzieć jak dokonać zmian w diecie. Nie możemy jednak zrobić wyboru menu za Ciebie – Ty decydujesz i rządzisz 😉👌

Wybór Menu: Co jeśli nie wybiorę menu podczas składania zamówienia?

Klienci z Panelem Klienta będą mogli po opłaceniu i aktywacji zamówienia zmienić/wybrać posiłki. Jeśli nie zakładałeś/aś konta z dostępem do panelu klienta, późniejsza wymiana posiłków nie będzie możliwa.

Wybór Menu: Chciałbym jeść z Wami tylko wybrane posiłki, ponieważ część jem w pracy. Czy to jest możliwe?

Jak najbardziej. Minimalna ilość posiłków na dzień to 3. Można je jednak dowolnie konfigurować.  Minimalna kwota zamówienia to 45 zł. 

Wybór Menu: Czy muszę wybierać posiłki? Co jeśli nie wybiorę żadnych?

Jeżeli nie wybierzesz innych posiłków niż te, które podpowiada Ci domyślne menu, dostaniesz dietę zgodną ze swoim domyślnym planem. Proste? Też tak myślimy.😉🤜🤛😎

Wybór Menu: Dlaczego nie mogę wymienić posiłków w Panelu Klienta?

Wymiana posiłków możliwa jest jedynie po opłaceniu i aktywacji zamówienia przez nasze biuro. Jeśli pomimo tego problemy występują, prosimy o kontakt z biurem pod adresem e-mail [email protected] lub na Messengerze.

Wybór Menu: Mam zamówioną dietę, ale nie widzę punktów w programie.

To może oznaczać, że Twoje zamówienie nie zostało opłacone. Poczekaj kilka minut i odśwież stronę w panelu klienta. Jeśli sytuacja się nie zmienia skontaktuj się z nami.

Wymiana posiłków: Czy możliwa jest wymiana posiłków dietach?

Wymiana posiłków od 4.05.2022r. nie jest już dostępna w żadnej ze standardowych diet, ponieważ zastąpiliśmy ją nową opcją w zamówieniu jaką jest program “Wybór Menu”. 

Wykluczenia składników: Czy jest możliwość wykluczenia składników dań?

Nie ma możliwości wyłączenia np. wiórków kokosowych czy innych składowych receptury. Możesz wybrać program “Wybór Menu” w którym wybierzesz dania, które pasują Tobie pod kątem składników.

Program lojalnościowy: Kiedy mogę zacząć zbierać punkty?

Twoja skarbonka jest aktywna od momentu utworzenia konta. Jednak pierwsze punkty będą dodawane w momencie, gdy złożysz i opłacisz swoje zamówienie. Ważne, aby pamiętać, że do zbierania punktów konieczne jest posiadanie utworzonego Panelu Klienta.

Program lojalnościowy: Skąd biorą się punkt w programie lojalnościowym?

Punkty naliczane są za:

  1. Zakup diety: za każde wydane 50 zł naliczane jest 50 punktów. Jeśli wydasz 70 to otrzymasz 50 punktów, gdy wydasz 100 zł otrzymasz 100 punktów.
  1. Zakup diety przez poleconą osobę. Jeśli osoba, której nas poleciłeś kupuje dietę, wtedy każde wydane 50 zł to 100 punktów. Opłaca się polecać! Wtedy punkty przychodzą same.
  2. Rejestracja w panelu z zaznaczeniem zgód marketingowych to 1000 punktów. Rejestracja bez zgód to 500 punktów.
  3. Ocena posiłku w panelu to 10 punktów.
  4. Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków to 100 punktów.
  5. Wystawienie opinii w Google to 2000 punktów.

 

Program lojalnościowy: Czy składając zamówienie testowe również otrzymam punkty lojalnościowe?

Niestety złożenie zamówienia testowego powoduje, że punkty za np. utworzenie konta nie są naliczane.

Program lojalnościowy: Jak zdobyć bonusowe punkty w programie?

Napisz opinię w Google! Dostaniesz od nas 2000 punktów wystarczy, że napiszesz minimum 100 znaków rzeczowej opinii w Google na temat naszego cateringu. Napisz jak oceniasz smak, dostawę, samopoczucie lub inne rzeczy, które uważasz za godne uwagi. Znajdziesz nas pod adresem https://g.page/cudimiodcatering. Po napisaniu opinii podeślij nam screen ekranu na adres email [email protected]. Doładujemy Ci konto i potwierdzimy, że punkty już są dostępne.

Program lojalnościowy: Jak mogę wykorzystywać punkty?

Punkty możesz wykorzystywać wymieniając je na rabat. Dodatkowo punktów możesz na wykupienie vouchera podarunkowego dla znajomych. Wymieniając punkty na rabat pamiętaj, że 100 pkt = 1 zł.

Program lojalnościowy: Czy mogę komuś podarować swoje punkty?

Oczywiście możesz to zrobić. Skontaktuj się z nami:  [email protected] i napisz ile punktów i komu chciałbyś przekazać. Punkty zostaną przekazane do 3 dni roboczych.

Zamówienie: Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można dokonać poprzez:

  • formularz zamówień dostępny na naszej stronie internetowej
  • drogą mailową – wysyłając wiadomość na adres [email protected]
  • telefonicznie – pod numerem tel. 515 751 003

Zachęcamy do składania zamówień za pośrednictwem naszego formularza, gdyż ułatwi to zawarcie wszystkich kluczowych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także umożliwi dokonanie szybkiej i wygodnej płatności oraz skorzystanie z kodu rabatowego lub vouchera.

Dieta: Jak wybrać odpowiednią dietę?

W wyborze pomocny będzie opis diet znajdujący się w zakładce DIETY na naszej stronie internetowej. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym dietetykiem klinicznym pod numerem telefonu 515 751 003, który dobierze dietę zgodną z Twoimi preferencjami i zapotrzebowaniem kalorycznym.

Dieta: Z ilu posiłków składa się dieta i jak należy je przyjmować?

Zbilansowana dieta składa się z 5 posiłków: I śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku oraz kolacji. Możesz też zamówić u nas niepełną dietę, składającą się z minimum 3 posiłków. Posiłki należy przyjmować regularnie, najlepiej w odstępstwie 3 godzin.

Posiłki należy przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z zaleceniami. Niektóre posiłki smakują dobrze zarówno na ciepło jak i na zimno, a niektóre wymagają podgrzania przy użyciu piekarnika lub kuchenki zarówno tradycyjnej jak i mikrofalowej.

Dieta: Czy posiłki są pełnowartościowe i zbilansowane?

Diety są ustalane przez wykwalifikowanego dietetyka i przygotowywane pod jego nadzorem. Nasza dieta (z wyjątkiem diety Sport, Samuraj i Keto) zawiera około 50% węglowodanów, 20% białka i 30% tłuszczy. Poza regularnym spożywaniem posiłków należy również pamiętać o przyjmowaniu 2 litrów wody dziennie w celu uzyskania najlepszych efektów.

Dieta: Dlaczego nie macie w ofercie diety 900 kcal i mniej?

Nie proponujemy diety 900 kcal, bo mamy na uwadze zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów, a taka „głodówka” jest szkodliwa dla organizmu! Dążymy do tego, aby nasi klienci zmienili swoją mentalność na temat diety i nie traktowali jej jako okresu przejściowego, tylko zmienili na stałe swoje nawyki żywieniowe. Jedynie regularne spożywanie zdrowych i zbilansowanych posiłków zagwarantuje osiągnięcie długotrwałych efektów!

Dostawy: W jakich godzinach realizujecie dostawy?

Oferujemy dostawy nocne i wczesno porannych . Dostawy te realizowane są w godzinach 00:30-10:00 w zależności od miejscowości. Możliwość wyboru godzin znajduje się w panelu zamówienia.

Dostawy: Czy mogę zawiesić dietę lub wybrać konkretne dni dostawy?

Oczywiście, jest to możliwe po uprzednim poinformowaniu nas o tym fakcie najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną zmianą.

Dostawy: Czy mogę anulować dostawę i punkty trafią do mojej skarbonki?

Tak, jeśli anulujesz dostawę, to wartość anulowanego dnia zostanie dodana do Twojej skarbonki i będziesz mógł je wykorzystać później.

Dostawy: Jaki jest koszt i strefa dostawy?

Na terenie wszystkich miejscowości dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty w godzinach wczesno porannych. Prawie w każdym przypadku dostawa jest bezpłatna. Jeśli masz wątpliwości, napisz do nas.

Dostawy: Czy muszę czekać na kuriera?

Najczęściej dostarczamy catering „pod drzwi” i nie wymaga to Waszej obecności w danym momencie. Dostawy realizowane są z określeniem przedziałów czasowych na daną dzielnicę/rejon. Prosimy jedynie o ułatwienie dostawy kurierowi poprzez podanie kodu do domofonu i innych istotnych informacji. Jeżeli macie niestandardowe preferencje w kwestii dostawy to prosimy o kontakt.

Dostawy: Jak wygląda dostawa na weekend?

Diety na weekend dostarczamy w sobotę w godzinach takich jak w pozostałe dni czyli wczesno poranne.

Dostawy: Czy mogę zamówić catering pod inny adres?

Nie ma problemu jeśli poinformujesz nas o tym odpowiednio wcześniej- najpóźniej do godziny 12:00 w dzień roboczy poprzedzający dostawę. (Uwaga! Zamówienia na niedzielę dostarczane są w sobotę)

Recykling: Jak segregować Wasze pudełka?

Białe tacki, wyprodukowane są z wysokiej jakości tworzywa, które nadaje się w 100% recyklingu. Gorąco zachęcamy więc do segregacji odpadów. Opakowania wraz z wierzchnią folią należy wyrzucać do kontenera na plastik.

Voucher: Czy mogę komuś podarować dietę Cud i Miód?

Oczywiście! Skontaktuj się z nami, a specjalnie dla Ciebie przygotujemy VOUCHER PODARUNKOWY według życzenia.

Cud i Miód - DIetetyk Natalia

Masz pytania?

Nie wiesz, która dieta będzie dla Ciebie idealna?

Napisz do nas lub zadzwoń! Pomożemy Ci w doborze!

Dieta 5 posiłków Cud i Miód

Zapraszamy do składania zamówień online