Zamawiasz jedną z 6 diet - zrób to najpóźniej na 2 dni przed dostawą, do godz. 22:00. Przy zamówieniu otrzymujesz punkty lojalnościowe, które możesz wykorzystać na wymianę posiłków.  Logujesz się do panelu i  klikasz na aktywną dietę w zakładce. Zmieniasz posiłek na jedną spośród 3-5 innych propozycji. Uwaga, to też musisz zrobić do 22:00, najpóźniej na 2 dni przed dostawą. I już! Menu diet udostępniamy na tydzień do przodu, więc jeśli masz dłuższe zamówienie, będziesz wybierać kilka razy.

Wybierz jedną z naszych 6 diet: standard, standard premium, sport, wege, bez glutenu i nabiału, samuraj. W każdej masz możliwość zmiany posiłków na te, które w danym dniu będą dla Ciebie odpowiednie. Łącznie masz 20 posiłków do wyboru każdego dnia!

Zakładamy, że posiadasz aktywną dietę. Logujesz się do panelu klienta na stronie naszej www. Twoje menu jest już gotowe na dany dzień w kalendarzu, więc jest widoczna opcja wybrania posiłków. Wybierasz posiłki, które chcesz zmienić, albo zostawiasz tak jak jest.

Jeżeli nie wybierzesz innych posiłków niż te, które podpowiada Ci domyślne menu, dostaniesz dietę zgodną ze swoim domyślnym planem. Proste? Też tak myślimy.

 Najpóźniej na 2 dni przed dostawą, do godz. 22:00. Przykładowo, w poniedziałek do 22:00 zmieniasz dania na środę. W sobotę na poniedziałek. Wyjątkiem jest dostawa na niedzielę, która odbywa się z sobotnią dostawą. Zmiana wtedy jest wymagana jak przypadku zmiany na sobotę czyli do czwartku do 22:00.

Nasi dietetycy są do Waszej dyspozycji pn-pt od 7:00 do 16:00. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, a nawet możemy dokonać zmian w diecie za Ciebie.

Niestety, wymiany dokonuje się wyłącznie w ramach:

  • Tego samego rodzaju posiłku.
  • Tej samej kaloryczności.

Nie da się wymienić śniadania na np. kolację.

Nie da się wymienić posiłków z niższej/wyższej kaloryczności niż zakupiona.


Przykład: śniadanie z diety Standard 1500 można zamienić na śniadanie z innej diety o kaloryczności 1500.

Możesz zmienić posiłek na inny lecz nie ma możliwości wyłączenia np. wiórków kokosowych czy innych składowych receptury.

Wymiana posiłku nie wymaga żadnej dopłaty. Jedna wymiana to jedynie koszt 100 punktów z programu lojalnościowego. Punkty otrzymujesz za każde zamówienie, za polecenie nas znajomym, z rejestrację konta z wyrażeniem zgód marketingowych, za ocenę posiłków oraz zamówienia.

Twoja skarbonka jest aktywna od momentu utworzenia konta. Jednak pierwsze punkty będą dodawane w momencie, gdy złożysz i opłacisz swoje zamówienie. Ważne, aby pamiętać, że do zbierania punktów konieczne jest posiadanie utworzonego Panelu Klienta.

Oczywiście możesz to zrobić. Skontaktuj się z nami:  kontakt@cudimiod.pl i napisz ile punktów i komu chciałbyś przekazać. Punkty zostaną przekazane do 3 dni roboczych.

To może oznaczać, że Twoje zamówienie nie zostało opłacone. Poczekaj kilka minut i odśwież stronę w panelu klienta. Jeśli sytuacja się nie zmienia skontaktuj się z nami.

Punkty naliczane są za:

  1. Zakup diety: za każde wydane 50 zł naliczane jest 50 punktów. Jeśli wydasz 70 to otrzymasz 50 punktów, gdy wydasz 100 zł otrzymasz 100 punktów.
  2. Zakup diety przez poleconą osobę. Jeśli osoba, której nas poleciłeś, kupuje dietę, wtedy każde wydane 50 zł to 100 punktów. Opłaca się polecać! Wtedy punkty przychodzą same.
  3. Rejestracja w panelu z zaznaczeniem zgód marketingowych to 1000 punktów. Rejestracja bez zgód to 500 punktów.
  4. Ocena posiłku w panelu to 10 punktów.
  5. Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków to 100 punktów.
  6. Wystawienie opinii w Google to 2000 punktów.
  7. Wymiana posiłków to -100 punktów.

Niestety, złożenie zamówienie tzw. testowego powoduje, że punkty za np. utworzenie konta - nie są naliczane.

Napisz opinię w Google! Dostaniesz od nas 2000 punktów, wystarczy, że napiszesz minimum 100 znaków rzeczowej opinii w Google na temat naszego cateringu. Napisz jak oceniasz smak, dostawę, samopoczucie lub inne rzeczy, które znasz za godne uwagi. Znajdziesz nas pod adresem https://g.page/cudimiodcatering – gdy będzie to gotowe, podeślij nam screen ekranu na adres email kontakt@cudimiod.pl. Doładujemy Tobie konto i potwierdzimy, że punkty są na Twoim koncie.

Nie ma problemu. Punkty możesz też doładować płacąc za nie przelewem. W panelu klienta wejdź w sekcje „skarbonka” a następnie „Doładuj skarbonkę” i wybierz kwotę przelewu. Wtedy przelicznik to 1 zł = 100 punktów. 100 zł = 10 000 punktów czyli 100 wymian posiłków!

Na razie nie mamy takiej możliwości ale niedługo to się może zmienić!

Punkty możesz wykorzystywać m.in do opłacania częściowego lub całkowitego swoich zamówień. np. w celu uzyskania zniżki. Dodatkowo punkty zamieniać na wymiany posiłków, lub też na wykupienie vouchera podarunkowego dla znajomych.

Tak, jeśli anulujesz dostawę, to wartość anulowanego dnia zostanie dodana do Twojej skarbonki i będziesz mógł je wykorzystać później.

Nie, punkty to tylko wirtualna waluta o konkretnej wartości, ale nie ma możliwości ich wypłacenia. Służą jedynie do uzyskiwania zniżek.

Na terenie wszystkich miejscowości dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty w godzinach wczesno porannych. Dodatkowo w obrębie Poznania oferujemy możliwość wyboru dostawy wieczornej realizowanej w godzinach 18-23.

Oferujemy możliwość wyboru dostawy wieczornej lub porannej. Dostawy wieczorne realizowane są w godzinach 18-23, natomiast dostawy poranne 2-10. Aby skorzystać z dostawy wieczornej oraz porannej należy złożyć zamówienie i dokonać płatności w godzinach pracy biura (7.00-16.00) z jednodniowym wyprzedzeniem.

Zamówienia można dokonać poprzez:

  • formularz zamówień dostępny na naszej stronie internetowej
  • drogą mailową – wysyłając wiadomość na adres kontakt@cudimiod.pl
  • telefonicznie – pod numerem tel. 515 751 003

Zachęcamy do składania zamówień za pośrednictwem naszego formularza, gdyż ułatwi to zawarcie wszystkich kluczowych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia a także umożliwi dokonanie szybkiej i wygodnej płatności oraz skorzystanie z kodu rabatowego lub vouchera.

W wyborze pomocny będzie opis diet znajdujący się w zakładce DIETY na naszej stronie internetowej. W razie wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym dietetykiem klinicznym 515 751 003, który dobierze dietę zgodną z Twoimi preferencjami i zapotrzebowaniem kalorycznym.

Zbilansowana dieta składa się z 5 posiłków: I śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku oraz kolacji. Posiłki należy przyjmować regularnie, najlepiej w odstępstwie 3 godzin.

Posiłki należy przechowywać w warunkach chłodniczych i przygotowywać zgodnie z zaleceniami. Niektóre posiłki smakują dobrze zarówno na ciepło jak i na zimno, a niektóre wymagają podgrzania przy użyciu piekarnika lub kuchenki zarówno tradycyjnej jak i mikrofalowej.

Diety są ustalane przez wykwalifikowanego dietetyka i przygotowywane pod jego nadzorem. Nasza dieta (z wyjątkiem diety Sport) zawiera około 50% węglowodanów, 20% białka i 30% tłuszczy. Poza regularnym spożywaniem posiłków należy również pamiętać o przyjmowaniu 2 litrów wody dziennie w celu uzyskania najlepszych efektów.

Nie proponujemy diety 900 kcal, bo mamy na uwadze zdrowie i dobre samopoczucie naszych klientów, a taka „głodówka” jest szkodliwa dla organizmu! Dążymy do tego aby nasi klienci zmienili swoją mentalność na temat diety i nie traktowali jej jako okresu przejściowego ale zmienili na stałe swoje nawyki żywieniowe. Jedyne regularne spożywanie zdrowych i zbilansowanych posiłków zagwarantuje osiągnięcie długotrwałych efektów!

Oczywiście! Skontaktuj się z nami, a specjalnie dla Ciebie przygotujemy VOUCHER PODARUNKOWY według życzenia.

Oczywiście, jest to możliwe po uprzednim poinformowaniu nas o tym fakcie najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną zmianą.

Najczęściej dostarczamy catering „pod drzwi” i nie wymaga, to Waszej obecności w danym momencie. Dostawy realizowane są z określeniem przedziałów czasowych na daną dzielnicę/rejon. Prosimy jedynie o ułatwienie dostawy kurierowi poprzez podanie kodu do domofonu i innych istotnych informacji. Jeżeli macie niestandardowe preferencje w kwestii dostawy, to prosimy o kontakt.

Diety na weekend dostarczamy w piątek wieczorem lub w sobotę rano.

Nie ma problemu jeżeli poinformujecie nas o tym odpowiednio wcześniej.

W naszej stałej ofercie znajdują się dwa rodzaje opakowań:

  • czarne, które wraz z folią możesz spokojnie segregować do żółtych pojemników lub specjalnych żółtych worków na tekstylia. W tym wypadku pamiętaj o usunięciu resztek jedzenia z pudełek!
  • białe biodegradowalne, które wraz z folią biodegradowalną umieścisz w brązowych koszach na odpady biodegradowalne. Do pojemników biodegradowalnych można wrzucać resztki żywności bez mięsa i kości.

Cud i Miód - Dietetyk Zuza
Cud i Miód - DIetetyk Natalia

Masz pytania?

Nie wiesz, która dieta będzie dla Ciebie idealna?

Napisz do nas lub zadzwoń! Nasi dietetycy pomogą Ci w doborze

Dieta 5 posiłków Cud i Miód