wybor-menu
ikona
Możesz wybierać od 3 do 7 posiłków z min. 20 dań dostępnych w naszym menu
ikona
Śniadanie na słodko,
wytrawny podwieczorek? Do tego obiad na kolację?
Jasne, Ty wybierasz!
ikona
Jeśli chcesz dobrać kolację dla męża lub dzieciaków, oczywiście - możesz!
ikona

Wybór menu

Jak to działa?

numer jeden

Opcja wyboru menu ma 5 bazowych wariantów diet: Standard, Niski IG,  Sport, Wege, Bez glutenu i nabiału. W ramach nich możesz wybierać dania spośród z minimum 20 posiłków w menu każdy dzień. Jeśli nie dokonasz wyboru, otrzymujesz podstawowe menu, które i tak będzie pyszne! 😋

numer dwa

Możesz wybrać 3, 4, 5, 6 a nawet 7 posiłków w ramach swojej diety.
W tym mogą być posiłki np. dla Twoich bliskich. 🙋‍♀️🙋‍♂️👩‍🍳
Cena jednej skonfigurowanej paczki jest zależna od kaloryczności, rodzaju i ilości posiłków. Płacisz za to, co zamówisz. 

Wybór menu jest dostępny na najbliższe dni – 7-10 dni. 

numer trzy

Wtedy masz czas aby zdecydować, co otrzymasz w paczce z dietą.  Minimum 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 5:30 zamykamy wybór planujemy i gotujemy. Więcej info zobaczysz w FAQ poniżej. 👇

numer cztery
Wiadomo, nie zawsze masz czas na decyzję w kwestii menu w trakcie zamówienia, ale możesz do tego wrócić. Załóż konto przy zamówieniu, wtedy możesz wybrać menu później, klikając na stronie “moje konto“.

Najczęściej zadawane pytania

Wybór Menu: Jak działa program z Wyborem Menu?

Możesz wybrać program “Wybór Menu” w którym wybierzesz dania, które pasują Tobie także pod kątem składników. Zdecydujesz ile i jakich posiłków otrzymasz.

  1. W ramach zamówienia wybierasz “Program z Wyborem Menu”.
  2. Wybierz wariant, który Cię interesuje i kaloryczność. Jeśli nie wiesz jaka kaloryczność jest dla Ciebie najlepsza, możesz sprawdzić ją przez kalkulator pod przyciskiem “🔥Dopasuj Kaloryczność” lub skontaktuj się z naszymi dietetykami.
  3. Wybierz ile posiłków chcesz otrzymywać. Pamiętaj, że odejmując posiłki, zmniejsza się kaloryczność paczki.
  4. Wybierz daty dostaw mając na uwadze, że im dłuższe zamówienie tym mniej zapłacisz za 1 dzień diety (podpowiemy ile przy podsumowaniu). 
  5. Następnie możesz dobrać dodatki a potem zaczyna się zabawa i wybór posiłków! 🥗🥙🥪🌮🥞
    Możesz też ten etap pominąć i wybrać menu później, lecz zwróć uwagę na terminy opisane w tym FAQ. 
  6. Gdy nie dokonasz wyboru w odpowiednim czasie – nie martw się. Otrzymasz pyszną dietę z menu skomponowanym przez naszych dietetyków, doradców kulinarnych i szefów kuchni. 

Przy zamówieniu otrzymujesz punkty w programie Skarbonka, które możesz wymienić na zniżki. 

Wybór Menu: Do kiedy muszę się zdecydować (lub nie) na dane posiłki? WAŻNE!

Generalnie, aby nie marnować jedzenia, gotujemy dokładnie tyle, ile zamówicie. To jest podstawa niemarnowania i naszego EKO podejścia do kwestii żywności. Dajemy sobie 3 dni na rozplanowanie wszystkich posiłków z jednym wyjątkiem. Zamówienia z soboty, które są składane na poniedziałek – tu potrzebujemy 1 pracowitej niedzieli.

Dla jasności poniższa rozpiska:

  • Do godziny 5:30 w poniedziałek możesz zamówić/wybrać menu na środę. Po tej godzinie na czwartek
  • Do godziny 5:30 we wtorek możesz zamówić/wybrać menu na czwartek. Po tej godzinie na piątek
  • Do godziny 5:30 w środę możesz zamówić/wybrać menu na piątek. Po tej godzinie na sobotę
  • Do godziny 5:30 w czwartek możesz zamówić/wybrać menu na sobotę i niedzielę. Po tej godzinie na poniedziałek
  • I teraz wyjątek 2 dni terminu: do godziny 22:00 w sobotę możesz zamówić/wybrać menu na poniedziałek.

Zrobimy co w naszej mocy, aby w przyszłości skrócić ten okres do minimum.

Wybór Menu: Jak dokonywać wyboru posiłków?

Możesz to zrobić przy zamówieniu lub później zakładając założysz konto. Posiadasz już aktywną dietę? Zaloguj się do panelu klienta na stronie naszej www. Jeżeli Twoje menu jest już gotowe na dany dzień w kalendarzu – będzie widoczna opcja wybrania menu. Posiłki wybierasz na podstawie preferencji smakowych, składu, kaloryczności.

Wybór Menu: Czy muszę wybierać posiłki? Co jeśli nie wybiorę żadnych?

Jeżeli nie wybierzesz innych posiłków niż te, które podpowiada Ci domyślne menu, dostaniesz dietę zgodną ze swoim domyślnym planem. Proste? Też tak myślimy.😉🤜🤛😎

Wybór Menu: Potrzebuję porady dietetyka przy wymianie posiłków. Co zrobić?

Nasi dietetycy są do Waszej dyspozycji pn-pt od 7:00 do 16:00. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania, a nawet możemy podpowiedzieć jak dokonać zmian w diecie. Nie możemy jednak zrobić wyboru menu za Ciebie – Ty decydujesz i rządzisz 😉👌

Wybór Menu: Czy mogę wymienić śniadanie na inny posiłek np. kolację?

Tak, jest to możliwe! Możesz usunąć dany posiłek na porę dnia i dodać dwie pozycję 

  • Możesz dobrać kaloryczność
  • Możesz wybrać 3 lub 7 dań w dowolnej konfiguracji

Przykład: rezygnujesz z I śniadania klikając ikonę kosza i dodajesz drugi raz kolację. 
Pamiętaj: dieta skonfigurowana na 5 posiłków ma najlepszą cenę.  Jeśli chcesz koniecznie zmienić I śniadanie na kolację, to cena wzrośnie. Sprawdź dokładnie czy wszystkie pozycje z menu śniadań na pewno nie spełniają Twoich oczekiwań.

Wybór Menu: Czy jest możliwość wykluczenia składników dań?

Możesz zmienić posiłek na inny lecz nie ma możliwości wyłączenia np. wiórków kokosowych czy innych składowych receptury. Szczerze, to chętnie byśmy to zrobili, ale pomyśl jakby to było gdyby wszyscy nasi klienci chcieli “coś” wyeliminować… klęska czasowa murowana. Nasz szef produkcji Robert osiwiałby w ciągu tygodnia. 🙄

Wybór Menu: Co jeśli nie wybiorę menu podczas składania zamówienia?

Klienci z Panelem Klienta będą mogli po opłaceniu i aktywacji zamówienia zmienić/wybrać posiłki. Jeśli nie zakładałeś/aś konta z dostępem do panelu klienta, późniejsza wymiana posiłków nie będzie możliwa.

Wybór Menu: Dlaczego nie mogę wymienić posiłków w Panelu Klienta?

Wymiana posiłków możliwa jest jedynie po opłaceniu i aktywacji zamówienia przez nasze biuro. Jeśli pomimo tego problemy występują, prosimy o kontakt z biurem pod adresem e-mail [email protected] lub na Messengerze.

Wybór Menu: Jaka jest minimalna kwota zamówienia i ilość dań?

Minimalna kwota zamówienia to 45 zł a min. ilość dań to 3. O maksimum kwoty zamówienia nas nie pytacie, ale jeśli chodzi o posiłki jest to 7. 😉