Każda Twoja aktywność to dodatkowe punkty, które możesz wykorzystać zniżki przy zamówieniu diety!
Korzystaj z uzbieranych punktów i łącz je z innymi rabatami!

Dołącz do naszego programu lojalnościowego

ikona

Jak to działa? Zobacz!

Najważniejsze na co wymienisz punkty?

Każde zebrane 100 pkt wymieniasz na

1 zł do wykorzystania podczas składania zamówienia na kolejne dni diety.

logo

Punkty za opinie wymień na rabaty!

Twoja opinia jest ważna, dlatego dajemy Tobie punkty za opinie o diecie i posiłkach. Punkty pojawiają się w Twojej skarbonce automatycznie za następujące działania:

zadowolenie klienta

Zapraszaj znajomych - oni zamawiają, Ty punktujesz!

Twoi znajomi zastanawiają się nad cateringiem dietetycznym?

Wyślij im link do złożenia zamówienia z kodem rabatowym! Jeśli złożą zamówienie, to Ty dostaniesz aż 100 punktów za każde 50 PLN wydane na zamówienie Twoich znajomych. Oni oczywiście będą się cieszyć zdrowym jedzeniem i punktami lojalnościowymi, które mogą wymieniać na zniżki przy zamówieniu diety.

Twój unikalny kod znajdziesz logując się do Panelu Klienta, następnie przechodząc do zakładki Skarbonka Cud i Miód.

punkty lojalnościowe

Wyjątkowo dużo punktów za opinię w Google!

Ekstra bonus! Napisz opinię w Google! Dostaniesz od nas 2000 punktów czyli równowartość 20 zł. Wystarczy, że napiszesz minimum 100 znaków rzeczowej opinii w Google na temat naszego cateringu.

Opisz jak oceniasz smak, dostawę, samopoczucie lub inne rzeczy, które uznasz za godne uwagi. Znajdziesz nas pod adresem https://g.page/cudimiodcatering – gdy będzie to gotowe, podeślij nam screen ekranu na adres e-mail [email protected]. Doładujemy Tobie konto i potwierdzimy, że punkty są na Twoim koncie. Nazwa konta musi wskazywać na to, że jesteś to Ty – pewnie to dla Ciebie oczywiste i rozumiesz dlaczego tak jest.

ikona

W skrócie, punkty naliczamy za:

ikona

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje wymiana posiłków?

Wymiana posiłku nie wymaga żadnej dopłaty. Jedna wymiana to jedynie koszt 100 punktów z programu lojalnościowego. Punkty otrzymujesz za każde zamówienie, za polecenie nas znajomym, z rejestrację konta z wyrażeniem zgód marketingowych, za ocenę posiłków oraz zamówienia.

Kiedy mogę zacząć zbierać punkty?

Twoja skarbonka jest aktywna od momentu utworzenia konta. Jednak pierwsze punkty będą dodawane w momencie, gdy złożysz i opłacisz swoje zamówienie. Ważne, aby pamiętać, że do zbierania punktów konieczne jest posiadanie utworzonego Panelu Klienta.

Czy mogę komuś podarować swoje punkty?

Oczywiście możesz to zrobić. Skontaktuj się z nami:  [email protected] i napisz ile punktów i komu chciałbyś przekazać. Punkty zostaną przekazane do 3 dni roboczych.

Mam zamówioną dietę, ale nie widzę punktów w programie.

To może oznaczać, że Twoje zamówienie nie zostało opłacone. Poczekaj kilka minut i odśwież stronę w panelu klienta. Jeśli sytuacja się nie zmienia skontaktuj się z nami.

Skąd biorą się punkt w programie lojalnościowym?

Punkty naliczane są za:

  1. Zakup diety: za każde wydane 50 zł naliczane jest 50 punktów. Jeśli wydasz 70 to otrzymasz 50 punktów, gdy wydasz 100 zł otrzymasz 100 punktów.
  2. Zakup diety przez poleconą osobę. Jeśli osoba, której nas poleciłeś, kupuje dietę, wtedy każde wydane 50 zł to 100 punktów. Opłaca się polecać! Wtedy punkty przychodzą same.
  3. Rejestracja w panelu z zaznaczeniem zgód marketingowych to 1000 punktów. Rejestracja bez zgód to 500 punktów.
  4. Ocena posiłku w panelu to 10 punktów.
  5. Ocena cateringu z treścią powyżej 100 znaków to 100 punktów.
  6. Wystawienie opinii w Google to 2000 punktów.
  7. Wymiana posiłków to -100 punktów.

Czy składając zamówienie testowe również otrzymam punkty lojalnościowe?

Niestety, złożenie zamówienie tzw. testowego powoduje, że punkty za np. utworzenie konta – nie są naliczane.

Jak zdobyć bonusowe punkty w programie?

Napisz opinię w Google! Dostaniesz od nas 2000 punktów, wystarczy, że napiszesz minimum 100 znaków rzeczowej opinii w Google na temat naszego cateringu. Napisz jak oceniasz smak, dostawę, samopoczucie lub inne rzeczy, które znasz za godne uwagi. Znajdziesz nas pod adresem https://g.page/cudimiodcatering – gdy będzie to gotowe, podeślij nam screen ekranu na adres email [email protected]. Doładujemy Tobie konto i potwierdzimy, że punkty są na Twoim koncie.

Wymieniam dużo posiłków i nie mam już punktów. Co mogę zrobić?

Nie ma problemu. Punkty możesz też doładować płacąc za nie przelewem. W panelu klienta wejdź w sekcje „skarbonka” a następnie „Doładuj skarbonkę” i wybierz kwotę przelewu. Wtedy przelicznik to 1 zł = 100 punktów. 100 zł = 10 000 punktów czyli 100 wymian posiłków!

Chciałbym jeść z Wami tylko śniadania, podwieczorki i kolację, ponieważ obiad mam w pracy. Czy to jest możliwe?

Na razie nie mamy takiej możliwości ale niedługo to się może zmienić!

Jak mogę wykorzystywać punkty?

Punkty możesz wykorzystywać m.in do opłacania częściowego lub całkowitego swoich zamówień. np. w celu uzyskania zniżki. Dodatkowo punkty zamieniać na wymiany posiłków, lub też na wykupienie vouchera podarunkowego dla znajomych.

Czy mogę anulować dostawę i punkty trafią do mojej skarbonki?

Tak, jeśli anulujesz dostawę, to wartość anulowanego dnia zostanie dodana do Twojej skarbonki i będziesz mógł je wykorzystać później.

Czy mogę poprosić o wypłatę punktów?

Nie, punkty to tylko wirtualna waluta o konkretnej wartości, ale nie ma możliwości ich wypłacenia. Służą jedynie do uzyskiwania zniżek.