Jak nie przybrać na wadze - Cud i Miód

Lockdown – jak nie przybrać na wadze?

Ostatnie pół roku było szokującą zmianą trybu życia. Wielu z nas było zmuszonych do zmiany trybu życia na bardziej siedzący. Ciągłe przebywanie w domu sprzyjało sięganiu po przekąski i podjadaniu. Jeśli dodać do tego małą ilość ruchu to dodatkowe kilogramy mamy jak w banku! W obecnej sytuacji, spędzenie kolejnych dwóch tygodni w domowej kwarantannie jest bardzo prawdopodobne. Warto poznać kilka wskazówek, które pomogą zapanować nad ilością spożywanych kalorii i zapobiegną przybraniu na wadze.

Jak nie przybrać na wadze podczas siedzenia w domu?

Pierwszą i najważniejszą zasadą jest zbilansowana i pełnowartościowa dieta. Spożywanie regularnych posiłków sprawi, że nie będziemy podjadać pomiędzy nimi, więc dodatkowe kalorie nie będą nam groźne. W momencie ochoty na przekąskę lub coś słodkiego, warto zastąpić je zdrowym i mało kalorycznym zamiennikiem. Kolejną wskazówką, która pomoże utrzymać wagę w ryzach jest spożywanie dużej ilości warzyw i owoców. Zawierają dużo błonnika i mają mało kalorii, dzięki czemu czujemy się najedzeni przez długi czas, jednocześnie spożywając mało kalorii. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także skorzystanie z diety na zamówienie. Catering dietetyczny to dieta indywidualnie dostosowana do potrzeb, pełna witamin i minerałów. Wystarczy przez stronę internetową zamówić jeden z wariantów i można cieszyć się pysznymi posiłkami, dostarczonymi prosto pod drzwi. Catering dietetyczny to również spora oszczędność czasu, którego nie trzeba poświęcać na liczenie kalorii, planowanie, robienie zakupów, gotowanie i zmywanie. Specjaliści zrobią to za nas.

Podziel się tym ze znajomymi!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn