Regulamin serwisu
REGULAMIN CATERINGU DIETETYCZNEGO CUD I MIÓD
§ 1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zakupu cateringu dietetycznego Cud i Miód w ramach serwisu internetowego https://cudimiod.pl/ (dalej, jako Sklep).
- Prowadzącym Sklep jest Piotr Śmieszek, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Cud i Miód Catering Piotr Śmieszek przy ul. Naramowicka 92 w Poznaniu 61-619, NIP 855 156 16 84, REGON 301077194 (dalej jako Sprzedający, Cud i Miód).
§ 2 Słownik
Następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie mają następujące znaczenia:
Klient – osoba korzystająca ze Sklepu w celu zakupu Produktu
Konto Klienta – indywidualne konto utworzone przez Klienta umożliwiające składanie Zamówień oraz śledzenie realizacji Zamówień bezpośrednio za pośrednictwem Konta Klienta
Konsument – Klient dokonujący zakupu Produktu, jeżeli zakup Produktu nie jest związany bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową takiego Klienta oraz Klient będący osobą fizyczną zawierający Umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że Umowa nie ma dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Polityka Prywatności – Polityka Prywatności Sprzedającego regulująca zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego, znajdująca się pod linkiem: https://cudimiod.pl/polityka-prywatnosci/
Produkt/Catering – gotowe dania stanowiące przedmiot Zamówienia.
Regulamin – niniejszy Regulamin
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem https://cudimiod.pl/
Sprzedający/Cud i Miód – Piotr Śmieszek, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Cud i Miód Catering Piotr Śmieszek przy ul. Naramowicka 92 w Poznaniu 61-619, NIP 855 156 16 84, REGON 301077194.
Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedającego na rzecz Klientów w sposób i w zakresie określonym niniejszym Regulaminem
Zamówienie – umowa sprzedaży Produktu zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedającym na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
§ 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- 3.1. Zakres świadczonych usług
- Sprzedający, za pośrednictwem Sklepu świadczy następujące usługi świadczone drogą elektroniczną (Usługi):
- usługę zapoznawania się z Produktami możliwymi do zakupu za pośrednictwem Sklepu,
- usługę zakładania oraz prowadzenia Konta Klienta, przy czym Konto Klienta obsługiwane jest przez zewnętrznego dostawcę: MasterLife Solutions sp. z o.o.,
- usługę umożliwiającą składanie Zamówień za pośrednictwem Sklepu bez zakładania Konta Klienta,
- usługę umożliwiającą dokonanie za pośrednictwem uprawnionego podmiotu trzeciego płatności za dane Zamówienie.
- Usługa, o której mowa w ust. 1 lit. b powyżej świadczona jest przez zewnętrznego dostawcę. Zasady korzystania z usługi określa regulamin Dietly znajdujący się pod linkiem: https://dietly.pl/regulamin-dietly?_ga=2.253518666.2121302828.1717152697-52668802.1717152695 (dalej, jako Regulamin Dietly).
- Pozostałe Usługi, świadczone są przez Sprzedającego nieodpłatnie.
- Do korzystania Usług konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
- połączenie z internetem,
- akceptacja tzw. plików cookie,
- zaktualizowana przeglądarka internetowa akceptująca tzw. pliki cookie,
- posiadanie aktualnego, aktywnego adresu e-mail.
- Sprzedający nie ponosi względem Klientów odpowiedzialności za niemożność lub utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu ze względu na niespełnienie przez Klienta wymogów technicznych opisanych w ust. 2 powyżej z przyczyn niezawinionych przez Sprzedającego.
- Klient może korzystać ze Sklepu wyłącznie w celu nabywania Produktów. Zabrania się używania Sklepu w jakichkolwiek celach niezgodnych z prawem, w szczególności w celach przestępczych, poprzez umieszczanie w ramach Sklepu treści nawołujących do przemocy lub nienawiści na tle wyznaniowym, rasowym, orientacji seksualnej lub etnicznym lub nawołujących do przestępstw.
§ 3.2. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące świadczonych Usług powinny być składane mailowo na adres: [email protected]
- Reklamacja powinna zawierać:
- Dane Klienta składające reklamację,
- Opis sytuacji lub zdarzenia, co do którego składana jest reklamacja.
- Sprzedający rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej wpływu.
- W zakresie Usług, o których mowa w 3.1.2 powyżej, zasady składania oraz rozpatrywania reklamacji reguluje Regulamin Dietly.
§ 4 Sprzedaż Cateringu
§ 4.1. Postanowienia wstępne
- Sprzedający oferuje Klientom następujące Produkty:
- Dieta standard (1000 kcal/1200/kcal/1500 kcal/180kcal/2000kcal/2200 kcal/2500kcal/3000kcal/3500kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta standard premium (1000 kcal/1200/kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2200 kcal/2500kcal/3000kcal/3500kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta sport (1000kcal/1200 kcal/ 1500 kcal/ 1800 kcal/ 2000 kcal/2500 kcal/3000/kcal/3500 kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta wege (1000 kcal/1200/kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2200 kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta wege+ryba (1000 kcal/1200/kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2200 kcal/2500kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta bez glutenu i nabiału (1000 kcal/1200/kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2200 kcal/2500kcal/3000kcal/3500kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta Samuraja (1000 kcal/1200/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/ 2200 kcal/ 2500 kcal/ 3000 kcal/ 3500 kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Dieta Hashimoto (1000 kcal/1200/kcal/1500 kcal/1800 kcal/2000 kcal/2200 kcal/2500kcal) – od 1 do 5 posiłków
- Charakterystyka poszczególnych Produktów dostępna jest na stronie internetowej www.cudimiod.pl.
- Przykładowe menu znajduje się na stronie internetowej www.cudimiod.pl w zakładce “Menu”. Menu znajdujące się na stronie internetowej jest przykładowe. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany menu.
- Każda dieta z oferty Cud i Miód Catering to zestaw kolejno 5 posiłków dziennie: I śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja.
- Ceny poszczególnych Zestawów, obowiązujące w dniu złożenia danego Zamówienia określone są w cenniku Cud i Miód Catering („Cennik”), dostępnym pod adresem www.cudimiod.pl (zakładka „cennik”).
- Klient uprawniony jest do jednorazowego złożenia zamówienia na Dietę testową. Dieta testowa to jednodniowy zestaw, umożliwiający Klientowi sprawdzenie jak wygląda i smakuje dieta Cud i Miód Catering. Jest to taki sam zestaw, jaki otrzymują inni Klienci danego dnia w danej diecie lecz opatrzona jest niższą ceną. Klient ma prawo skorzystać z diety testowej jednokrotnie. Każda kolejna próba złożenia zamówienia na dietę testową zostanie odrzucona po weryfikacji.
§ 4.2. Składanie zamówień
- Składanie Zamówienia jest możliwe:
- Za pośrednictwem Konta Klienta,
- Za pośrednictwem Sklepu bez zakładania Konta Klienta,
- Mailowo poprzez wysłanie wiadomości e- mail na adres: [email protected]
- Telefonicznie z potwierdzeniem mailowym klienta pod nr tel.: 515 751 003 (składanie zamówień telefonicznie jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Sprzedający zastrzega, iż zamówienia nie mogą być składane za pośrednictwem SMS.
- W celu złożenia Zamówienia Klient powinien każdorazowo wskazać:
- Dietę, kaloryczność, ilość posiłków w ciągu dnia,
- Imię i nazwisko,
- Adres dostawy Produktu, w tym również dane dostępowe (np. kody dostępu),
- Daty na które zamawiana jest dieta (Harmonogram),
- Informacje nt. nietolerancji pokarmowych lub alergii pokarmowych Klienta.
- W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest:
- Zaakceptować niniejszy Regulamin,
- Zaakceptować Politykę Prywatności.
- Zamówienia nie spełniające warunków określonych w ust. 2 i 3 powyżej nie będą realizowane.
- Zamówienie uznaje się za złożone w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego.
- Zamówienia mogą być składane na maksymalnie 60 dni przed datą dostawy Produktu oraz nie później niż na dzień przed pierwszym terminem realizacji Zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień dotyczących płatności.
- Przyjęcie i zrealizowanie Zamówienia – także z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 2 lit. e powyżej, nie stanowi przyjęcia odpowiedzialności Cud i Miód Catering za ewentualne niekorzystne samopoczucie Klienta, lub negatywną reakcję organizmu na zestaw składników, w szczególności z powodu braku wiedzy i wpływu Cud i Miód Catering o pozostałych przyjmowanych przez klienta płynach i produktach.
§ 4.3. Płatności
- Sprzedający udostępnia następujące metody płatności za Produkty:
- Za pośrednictwem udostępnionej przez Sprzedającego w Sklepie metody płatności elektronicznej (Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu),
- Przelew tradycyjny (wszystkie sposoby składania Zamówień),
- bonem zakupionym bądź otrzymanym od Cud i Miód Catering, zwanym dalej voucherem lub kartą podarunkową.
- Płatności powinny być realizowane przez Klienta w taki sposób, by:
- W przypadku płatności realizowanej zgodnie z ust. 1 lit. a powyżej – by płatność została zaksięgowana przez Sprzedającego do godz. 0:00 na dzień przed planowaną dostawą,
- W przypadku płatności realizowanej zgodnie z ust. 1 lit. b powyżej – by płatność została zaksięgowana przez Sprzedającego lub by Klient przesłał Sprzedającemu potwierdzenie płatności do godz. 16.00 z dodatkowym jednodniowym wyprzedzeniem (tj. dostawa ma rozpocząć się w środę – księgowanie lub przesłanie potwierdzenia płatności – do poniedziałku do godz. 16.00),
- W przypadku naruszenia ust. 2 powyżej, wskazany przez Klienta Harmonogram ulega przesunięciu o odpowiednią ilość dni. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje roszczenie o skrócenie Harmonogramu.
§ 4.4. Realizacja zamówień
- Każdy z zestawów dostarczony jest w opakowaniu zbiorczym w zamkniętych szczelnie pojemnikach przeznaczonych do przechowywania żywności wraz dołączoną informacją o rodzaju posiłku, wartościach odżywczych, warunkach przechowywania oraz alergenach.
- Dostawy realizowane są na adres wskazany w Zamówieniu.
- Dostawy realizowane są w dni robocze oraz w soboty. Dostawy nie są realizowane w niedziele (zamówienia weekendowe realizowane są na dwa dni z góry). Dostawy mogą być realizowane w dni ustawowo wolne od pracy, według decyzji Sprzedającego. Sprzedający informuje o możliwości realizowania dostaw w dni wolne od pracy z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Klient ma możliwość podania preferowanych/ opcjonalnych godzin dostarczenia zamówienia. Dostawca zastrzega sobie możliwość dostarczenia zamówienia w innych godzinach niż preferowane przez klienta, zachowując przedział czasowy 2:00- 10:00 oraz 18:00-23:00.
- W razie nieodebrania przez Klienta Produktu spowodowane nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru Zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością/okolicznościami nie zgłoszoną do godz.08:00 dnia poprzedzającego Dostawę, bądź błędnie podanymi szczegółami adresowymi dostawy, przedmiot Zamówienia uważa się za skutecznie doręczony. Klient nie jest w takim wypadku uprawniony do domagania się zwrotu należności za Zamówienie w części przypadającej na dany dzień lub zgłaszania jakichkolwiek innych roszczeń z tytułu nieotrzymania Zamówienia.
- Cud i Miód nie ponosi odpowiedzialności za niemożność dostarczenia Produktu spowodowaną siłą wyższą.
- 4.5. Zmiana i anulowanie zamówienia
- Klient uprawniony jest do wymiany Produktów lub zmiany Zamówienia w części dotyczącej: terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy. Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od Cud i Miód Catering wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.
- Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w wybranym przez siebie dniu nie później niż do godz. 08: 00 na 1 dzień roboczy przed planowaną datą anulowania zamówienia.
- O chęci zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować Cud i Miód Catering telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod odpowiednim adresem.
- Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania. Zamówienie zostaje zawieszone do wykorzystania w terminie 30 dni od daty anulacji.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia pakietowego (zgodnego z aktualną ofertą Cud i Miód Catering) klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanej częściowo diety w cenach dni pojedynczych.
- W przypadku zmiany diety w trakcie trwania zamówienia na pakiet o wyższej wartości, klient zobowiązany jest dokonać dopłaty do godz. 08:00 dnia poprzedzającego dostawę.
- Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu różnicy w przypadku zmiany diety na tańszą w trakcie trwania zamówienia.
§ 4.6. Reklamacje
- W razie niezgodności przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji („Reklamacja”) w terminie 3 dni roboczych od realizacji zamówienia. Ze względu na krótki termin przydatności Produktów, zgłoszenie „Reklamacja” po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja winna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: [email protected]
- Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w przeciągu 7 dni od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji. W razie uwzględnienia przedmiotu reklamacji Cud i Miód Catering poinformuje Klienta o możliwości wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bądź rekompensaty za niewywiązanie się z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź drogą mailową.
- W razie stwierdzenia przez Cud i Miód Catering, iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, Cud i Miód Catering poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 7 dzień przedstawiając stosowne uzasadnienie.
- W razie nieuwzględnienia Reklamacji zgodnie z ust. 4 powyżej, braku możliwości dostarczenia Klientowi będącego przedmiotem wymiany posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego posiłku lub posiłków przedstawicielowi (kurierowi) Cud i Miód Catering, który dostarczył Klientowi posiłek lub posiłki celem wymiany, Cud i Miód Catering należna będzie kwota odpowiadająca wartości dostarczonych Klientowi posiłku lub posiłków zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Cud i Miód Catering.
§ 4.7. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość przez Konsumenta
- Ze względu na fakt, iż Produkty podlegające sprzedaży na podstawie niniejszej Umowy, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej za pomocą środków porozumiewania się na odległość, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt. 4) ustawy o prawach konsumenta.
§ 5 Polubowne załatwienie sporów
- Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów. Informacja o pozasądowych metodach rozwiązywania sporów znajduje się na stronie UOKiK: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.